6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış olan aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.
KENT HABER

The Power of Modeling in Science - Fende Modellemenin Gücü' Temalı eTwinning Projemiz

Genel - 28 Aralık 2023, Perşembe
441
Paylaş

Azerbaycan, Gülşen Hacıyeva, 240 numaralı Tam Ortaokulu’ndan öğretmen arkadaşımız ile Kent Koleji Karşıyaka Kampüsü  Ortaokul’undan Fen Bilimleri Öğretmenimiz  Ümran ETCİOĞLU’nun kurucusu olduğu ‘The Power Of Modeling In Science – FENDE MODELLEMENİN GÜCÜ’ adlı eTwinning projelerinin kabul edildiğini ve 10 Türk, 3 yabancı ortağıyla ile öğrencileriyle çalışmalara başladıklarını duyurdular.

Tanışma toplantısı ile birlikte start verilen 4 ay sürecek olan projeyle 9-12 yaş aralığı öğrencilerimizin;

1. Fen Bilimleri dersine ait kazanımların modellemelerden yararlanılarak anlatılması.

2. Sınıf içi etkinliklerde Web 2.0 uygulamalarını öğretmek.

3. Bilimsel fikirleri değerlendirmek, sentezlemek, problem çözmek, doğru analiz ve hesaplama yapabilmek ve sonuçları uygun şekilde sunmak.

4. Fen okuryazarlığının ve problemlere çok yönlü yaklaşımın önemini kavrama ve fen bilgisinin bütünsel yaklaşım bakış açısını benimsetmek.

5.Dijital okuryazar olmak.

6.Teknolojiyi doğru kullanmalarını sağlamak hedeflendi.

 

 Projenin merkezinde yer alacak öğrencilerimize ve destek olan kıymetli velilerimize teşekkür ediyoruz. Projenin tüm paydaşlarına teşekkür ederiz.

 

The eTwinning projects named 'The Power Of Modeling In Science', founded by our teacher friend from Azerbaijan, Gülşen Hacıyeva, Tam Secondary School No. 240, and our Science Teacher Ümran ETCİOĞLU from Kent College Karşıyaka Campus Secondary School, were accepted and 10 Turks They announced that they started working with their 3 foreign partners and students.

 With the 4-month-long project, which started with the introductory meeting, our students between the ages of 9-12;

1. Explaining the achievements of the Science course using modeling.

2. Teaching Web 2.0 applications in classroom activities.

3. Evaluating scientific ideas, synthesizing them, solving problems, making accurate analysis and calculations, and presenting the results appropriately.

4. To understand the importance of science literacy and a multifaceted approach to problems and to adopt the holistic approach of science.

5.Being digitally literate.

6. It was aimed to ensure that they use technology correctly.

   We would like to thank our students who will be at the center of the project and our valuable parents who supported us. We thank all stakeholders of the project.